PALVELUT JA HINNAT

osteopatia_olkapää.jpg

OSTEOPATIA

75 eur

Osteopatia tarjoaa monipuoliset mahdollisuudet hoitaa erilaisia kipuja, vaivoja ja kehon häiriötiloja. Osteopatia on turvallinen ja lempeä hoitomuoto. Vastaanottokäynnillä osteopaatti haastattelee, tutkii ja hoitaa sinua oirekuva ja kokonaisuus huomioiden. Hoidossa voidaan esimerkiksi tehdä pehmytkudoskäsittelyä lihaksille ja lihaskalvoille, parantaa nivelten liikettä ja tasapainottaa hermoston sekä koko kehon toimintaa.

Missä vaivoissa osteopatia voi auttaa?

ePassi

Meillä käy maksuvälineenä myös ePassi Hyvinvointi. Vuoden 2021 alusta sen käyttöön ei tarvitse enää lääkärin lähetettä.

osteopatia_lapsi2.jpg

OSTEOPATIA LAPSI (0-12 V.)

70 eur

Osteopatia sopii erittäin hyvin vauvojen ja eri-ikäisten lasten hoitoon pehmeiden tekniikoiden ansiosta. Osteopatiasta voi saada apua esimerkiksi vauvan itkuisuuteen, vatsavaivoihin, koliikin ja refluksin oireisiin. Kasvuvaiheessa osteopatialla voidaan tukea lapsen normaalia kehitystä huomioiden vauhdikkaan arjen mukanaan tuomat kuhmut ja kommellukset.

Äiti vauva osteopatia.png

OSTEOPATIA ÄIDILLE JA VAUVALLE

138 eur

Osteopatia äidille ja vauvalle on yhteinen hoitopaketti, jonka aikana sekä äiti että vauva hoidetaan edullisempaan yhteishintaan. Tämä sopii erinomaisesti heti synnytyksen jälkeen tai sitten jo hieman pidemmällä vauva-arjessa. Hoitojärjestys katsotaan tilanteen mukaan ja siinä on varattu aikaa myös imetykselle tai vaipanvaihdolle. Varaa kaksi perättäistä hoitoaikaa haluamallesi osteopaatille.