Alkuvuoden kuulumisia

Ihana talvi on jo pitkällä ja valon määrä vihdoin lisääntyy.

Tampereen Osteopaattikeskuksella työt ja arki jatkuvat normaalisti. Vuosi on alkanut meilläkin normaalista poiketen, koska vuosittaiset Vire- messut ja muut alkuvuoden tapahtumat ovat loistaneet poissaolollaan. Tämä tietysti tarkoittaa sitä, että olemme normaalia paremmin saatavilla ja keskukselle pääsee hoitoon helpommin.

Olemme saaneet uusia seuraajia ja esittäytyminen tuntuu olevan paikallaan. Tampereen Osteopaattikeskus toimii meidän kuuden osteopaatin voimin ihan ydinkeskustassa. Palvelumme sopivat kehon erilaisten kipu- ja jännitystilojen hoitoon. Tyypillisiä hoitoon hakeutumisen syitä ovat niska-, hartia- ja selkäkipu, päänsärky sekä erilaiset yläraaja- ja alaraajaoireet. Enenevissä määrin osteopaatin vastaanotolta haetaan lievitystä hermoston ylivirittyneisyyteen, stressiin ja sen aiheuttamiin somaattisiin oireisiin.

Keskuksemme osteopaatit hoitavat mielellään lapsia ja vauvoja erilaisten haasteiden kanssa. Luonamme poiketaan esimerkiksi imetysongelmissa, vatsavaivojen, toispuoleisuuden, levottomuuden vuoksi sekä motorisen kehityksen haasteissa.

Hoidamme jokaista asiakastamme aina yksilöllisesti tutkien ja haastatellen oirekuvan ja taustan. Meille olet tervetullut, kun keho ja mieli sitä toivovat. Olemme täällä Sinua varten!

Nautinnollista talviviikkoa!

Keskuksen leidit